joi, aprilie 10, 2008

O NOUĂ STARE...


De mult timp nu am mai scris ceva (ei, nu chiar aşa de mult! - hai treacă de la mine)...şi totuşi evenimente s-au petrecut lanţ şi pe lumea mare şi pe cea mică - a se înţelege prin "lumea mare" - mapamondul şi prin "lumea mică" - lumea asta pe care trăim în Românica noastră dublu milenară care de la daci şi de la romani tot încercăm să-i dăm de capăt şi tot nu reuşim mare lucru, că de...aşa suntem noi românicii construiţi...Şi totuşi se apropie cu paşi repezi primăvara - vară (de vreo doi ani buni tot ne trezim ba cu chiciură în plină vară, ba cu furtuni cu tunete şi fulgere în plină iarnă, ba cu temperaturi extreme când te aştepţi mai puţin...aşa că, eu cred că am dreptate să pomenesc de anotimpul "primăvara-vară"). Un drum făcut-am săptămâna trecută prin satul Măgura - Moeciu la o pensiune, la care tot tragem cu nădejde de ani buni (să fac reclamă? îmi daţi voie?) - PENSIUNEA PEPINO. Asta, pentru că am avut o mini-vacanţă prilejuită de Summit-ul NATO din Bucureşti...Vrem, nu vrem, evenimentul ne-a lăsat "la vatră", fiecare pe unde a apucat...iar eu am apucat-o pe acolo - întâi prin Codlea şi apoi pe la porţile Pietrei Craiului, pentru că Măgura-Moeciu e plasată taman vis-a-vis de renumitul masiv montan. Dacă aţi citit până aici e în regulă! "O NOUĂ STARE" va continua până ne vom mai..."lumina" şi "ilumina" totodată...alături de cei cu care ne însoţim, sau pur şi simplu îi iubim şi îi respectăm : "Nu-ţi sunt prieten când îmi aduci daruri, ci atunci când nu-mi dai nimic." - o frază, spun eu memorabilă, rostită de un puşti de doar 12 ani...Chiar de la micile făpturi, noi ăştia marii putem învăţa multe...şi...totodată să ne pregătim sufleteşte de noi şi noi "aventuri" în care ne vom avânta sau mai bine zis în care ne vor arunca viitoarele vremi.

Niciun comentariu: